هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

ˈ هماد سامری ˈ شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی امروز دارای حساسیت خاصی بود و تیم بهشت هیرگان برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف ما آمده بود.

وی با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان بهشت هیرگان اظهار کرد: می دانستیم تیم بهشت هیرگان برای جبران شکست دیدار رفت دست به هر کاری می زند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: تیم بهشت هیرگان در کوارتر نخست اختلاف زیادی با ما ایجاد کرد اما در کوارتر دوم این فاصله را کم کردیم.

وی گفت: بازیکنان ما در کوارتر سوم با افزایش فشار بر حریف فاصله خوبی با تیم بهشت هیرگان ایجاد کردند اما در کواتر دوم تیم بهشت هیرگان کار را به تساوی کشاند.

سامری اضافه کرد: کار ما با از دست دادن چهار بازیکن در کوارتر سوم خیلی سخت شد اما بازیکنان ذخیره با غیرت مثال زدنی پیروزی را بدست آوردند.

وی اظهار داشت: ما شایسته این قهرمانی بودیم زیرا در طول فصل عملکرد ما بهتر از تمامی تیم ها بود.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: این قهرمانی را به هواداران و مردم آبادان تقدیم می کنیم و امیدواریم این موفقیت ها در لیگ برتر نیز ادامه یابد.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با پیروزی در بازی امروز(جمعه) مقابل بهشت هیرگان بر سکوی قهرمانی لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های ایران ایستاد.




برچسب‌ها: دسته اول کشور,
[ شنبه 13 ارديبهشت 1393 ] [ 17:0 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar